ISPARTA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Bakılan ve Korunan Çocukların Atanma İşlemleri Kapsamında İstenilen Belgeler

1. Öğrenim Durumuna ilişkin;

? Diploma Fotokopisi (Diploma asılları evrak tesliminde onaylatılmak üzere getirilecektir.)

? Diploması düzenlenmemiş olanlar için ise öğrenim durumlarını belirten öğrenim belgesi.

2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.

3. Askerlik Durum Belgesi.

4. Adli Sicil Beyanı.

5. 3 Adet Vesikalık Fotoğraf.

6. Mal Bildirim Beyannamesi.

7. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı olmadığını gösteren sağlık kurulu raporu (3 hekim raporu)

8. 2828 Sayılı Kanuna Tabi Personel Atama Başvuru Formu (Evrak tesliminde doldurulacaktır.)

9. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi. (İnternet çıktısı.)

 

Belgeler en geç 17.02.2021 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi-1 Şubesine elden teslim edilecektir.

İstiklal Mah. 113. Cad. No.108 PK.32300 Merkez/Isparta - 90 (246) 280 32 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.