ISPARTA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Destek Personeli ( Aşçı Ve Aşçı Yardımcısı) Ek Yerleştirme İşlemlerine İlişkin İstenilen Belgeler

  1. Başvuru sonuç belgesi ''(http://personel.meb.gov.tr/www/mill-egitim-bakanligi-sozlesmeli-fizyoterapist-ve-sozlesmeli-destek-personeli-asci-ve-asci-yardimcisi-pozisyonlarina-iliskin-ek-yerlestirme-sonuclari/icerik/1305)'linki üzerinden alınacaktır.
  2. 2020 Yılı KPSS (B) Grubu Sonuç Belgesi
  3. Diploma veya Öğrenim Belgesi (Diplomanın aslını ibraz etmek suretiyle aslı gibidir onaylı örneği)  (Öğrenim Belgesi e-Devlet üzerinden alınacak) ( adaylar başvuru tarihinin son günü olan 01.04.2022 tarihi itibari ile eğitim düzeyi ve eğitim düzeyi alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir.)
  4. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacak)
  5. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1 Adet )
  6. İkametgâh Belgesi (e-Devlet üzerinden çıkarılacak)
  7. Güncel tarihli adli sicil beyanı (sadece e devlet üzerinden alınanlar kabul edilecektir.)
  8. Sağlık Kurulu Raporu (mesleğin ifasına engel olacak hastalığı bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından (özel hastaneler hariç)  alınacak sağlık raporu)
  9. 3 adet vesikalık fotoğraf (son altı ay içinde)
  10. Mal bildirimi (Müdürlüğümüzün web sitesinin Duyurular bölümünden alınarak doldurulacaktır.)
  11. Sosyal Güvenlik Kurumu / SGK Tescil ve Hizmet Dökümü ( e- Devlet Üzerinden Karakoldu olarak    Alınacaktır)
  12. Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik ve / veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge

 

İstenilen belgelerin 27.05.2022 tarihine kadar tamamlanarak Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi -1 Şubesine elden teslim edilmesi gerekmektedir.

İstiklal Mah. 113. Cad. No.108 PK.32300 Merkez/Isparta - 90 (246) 280 32 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.