ISPARTA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sıkça Sorulan Sorular

GENEL

  • E-İmza Başvuru ve Güncelleme İşlemi Nasıl Yapılır?

    http://www.meb.gov.tr/eimza/ adresine giriş yapılarak e-İmza başvurusu yapılır. İlk defa başvuru yapacak olanlar Başvuru Formunun çıktısını imzalayarak İl Milli Eğitim Müdürlüğü MEBBİS Birimine teslim ederler.

    e-İmza yenilemesi için ise İmza Güncelleme dökümanını inceleyiniz, anlatılan işlem adımlarına göre mevcut e-İmzanızı kullanarak herhengi bir form çıktısına gerek olmadan yenileme başvurusunda bulunabilirsiniz. 

    NOT: e-İmza Başvuru ve Yenileme işlemleri için Genel İdare Hizmetleri Kadrosunda yada Görevinde olmanız gerekmektedir. 

İstiklal Mah. 113. Cad. No.108 PK.32300 Merkez/Isparta - 90 (246) 280 32 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.